صبح اردستان

مردم انقلابی ایران از هیچ بیگانه ای نمی هراسند

کدخبر: 28034
بهمن ۲۷, ۱۳۹۶ در ساعت ۱:۳۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار، کرد: راهپیمایی  مردم در۲۲ بهمن تماشایی و پرشور همچون اول انقلاب با سالهای قبل متفاوت بود.

وی افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف توانسته کشور را بیمه کند چون مردم دلداه انقلاب اسلامی بوده و هستند.

امام جمعه موقت اردستان گفت: مردم انقلابی ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند عهدی که با شهدا بسته اند به آن پایبند بوده و از هیچ بیگانه ای نمی هراسند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه راهپیمایی امسال مردم در ۲۲ بهمن دو پیام را برای دشمنان داخلی و خارجی  در بر داشته است، تصریح کرد: پیام مردم به دشمنان داخلی و بزدلها این بود که مراقب اعمال خود بوده و دشمنان خارجی هم در محاسباتشان دچار اشتباه نشوند.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها بیان کرده اند خوابهایی که دشمنان برای این ملت دیده اند هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

خطیب جمعه اردستان خاطرنشان کرد: اول اسفند ماه بمناسبت شهادت نماینده ولی فقیه در سپاه شهید محلاتی روز روحانیت و مقاومت نامگذاری شده که این روز را گرامی می داریم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: حضور روحانیت یکی از ارکان پیشرفت انقلاب اسلامی بوده و همچنان یکی از مهره های تأثیر گذار برای انقلاب خواهد بود.