سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره بهزیستی اردستان:

لزوم توجه به راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در اردستان

رئیس بهزیستی اردستان، گفت: ایجاد کمپ ترک اعتیاد از نیازهای ضروری شهرستان اردستان بوده و در این زمینه پیگیریهایی انجام شده که به زودی مکانی به همین منظور با دریافت مجوز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش صبح اردستان، محمد علی مطلب زاده در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اداره بهزیستی اردستان در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، درمان  و بازتوانی فعالیتهای گسترده ای را انجام داده است.

وی افزود: برگزاری کلاسهای پیشگیری و دوره های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان اردستان برای جامعه هدف بهزیستی و همچنین زنان سرپرست خانوار و خانواده های آسیب پذیر و همچنین در حوزه آموزش و پرورش برای اولیای دانش آموزان، معلمان و مربیان انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت: بهزیستی اردستان توانسته کلاسهای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را برای اقشار مختلف جامعه همچون کارمندان، جوامع کارگری در زمینه های مختلف و مهارتهای ده گانه انجام برگزار کند.

مطلب زاده با بیان اینکه بهزیستی اردستان امسال ۱۶میلیارد ریال وام  به ۹۸نفر پرداخت کرده است، تصریح کرد: بیشترین وامهای پرداختی  به میزان هشت میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به ۵۳ نفر در حوزه پیشگیری پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: وامهای حوزه توانبخشی نیز به معلولان  و سرپرستان خانوارها و خانواده های آنان پرداخت شده و توانسته بخشی از مشکلات آنها را برطرف کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: اردستان تنها مرکز MMT ساحل سلامت را دارد که تا کنون ۲۱۰پرونده فعال در حوزه اعتیاد  رابررسی می کند.

مطلب زاده ایجاد کمپ ترک اعتیاد را از نیازهای ضروری شهرستان اردستان اعلام کرد و افزود: در این زمینه پیگیریهایی انجام شده و به زودی مکانی که آماده شده با دریافت مجوز فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

وی همچنین اعلام کرد: کسانی که در مراکز درمانی بهزیستی پرونده اعتیاد دارند یک هزار و ۱۰۰نفر بوده و طبق آمارهای دیگر ادارات آمار معتادان تا یک هزار و ۷۰۰نفر اعلام شده است.

انتهای پیام / کد خبر28065

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار