پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

انقلاب اسلامی موجب عزت و کرامت مردم ایران در جهان شده است

امام جمعه اردستان، گفت: همه مردم ایران انقلاب اسلامی خود را دوست دارند و انقلاب اسلامی موجب عزت و کرامت مردم ایران در جهان شده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز رهنمودهای ارزشمند و با بصیرتی را برای همه مردم بازگو کردند.

وی افزود: تداوم انقلاب اسلامی با توجه به کینه توزیهای دشمنان انقلاب و رسیدن انقلاب به مرز چهل سالگی خود را از سخنان مهم مقام معظم رهبری نام بردند.

امام جمعه اردستان گفت: همچنان که مقام معظم رهبری اشاره داشته اند انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومتی که داشته امروزه بالنده شده و نتیجه آن هم حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود که نشان داد مردم انقلاب و نظامشان را دوست دارند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه همه مردم ایران انقلاب اسلامی خود را دوست دارند، تصریح کرد:  انقلاب اسلامی موجب عزت و کرامت مردم ایران در جهان شده است.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: برای مردم ایران در زمان حکومت پهلوی آمریکاییها تصمیم می گرفتند و نماینده و وزیر انتخاب می کردند، اما امروزه مردم خودشان تصمیم گیرنده بوده و در تمام صحنه ها نقش دارند که این مردم سالاری دینی یعنی عزت مردم حفظ شده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانسته در موضوعات مختلف پیشرفتهای خوبی را داشته باشد، لذا  در خصوص عدالت اینگونه نبوده که مسئولان باید مواظب باشند در دام اشرافیگری دچار نشوند.

وی با اشاره به حوادث خیابان پاسداران تهران تصریح کرد: بدخواهان نظام، توطئه گران و مخالفان نظام اسلامی ایران ذره ای  از هدف ضربه زدن به نظام اسلامی عقب نشینی نکرده اند.

حجت الاسلام دهشیری همچنین یادآوری کرد: سازمان ملل بی غیرت حتی یک تسلیت خالی هم در خصوص اتفاق خیابان پاسداران اعلام نکرد که این نشان دهند توطئه بزرگ دشمنان است.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی اعلام کرد این نهاد که توسط شهیدان رجایی و باهنر پایه گذاری شده بود چند سالی مورد بی مهری واقع شده است.

وی افزود: با توجه به نهم اسفند روز حقوق مصرف کننده اگر قرار باشد در اردستان نمایشگاهی برپا شود مسئولان توجه داشته باشند که حقوق اصناف داخلی حفظ شود و راه فقط برای اصناف خارج از شهرستان مهیا نباشد.

انتهای پیام / کد خبر28161

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار