پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

هیچ واحد تولیدی سال ۹۵ در اردستان تعطیل نشده است

فرماندار اردستان، گفت: کارگروه تسهیل بدنبال رفع و موانع و مشکلات کارگاههای تولیدی بوده که در سال گذشته کمترین تعدیل نیروی انسانی را داشته و واحد تولیدی در اردستان تعطیل نشده است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروزدر جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار که با حضورمدیران کل استان اصفهان در فرمانداری اردستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات اینچنینی برای رفع معضل اشتغال و توسعه آن تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: اردستان بر اساس آخرین سرشماری در سال۹۵جمعیت آن ۴۲هزار و ۱۵۰نفر بوده که از این مقدار ۲۷هزار و ۲۹۱نفر ساکن شهر و ۱۴هزارو۳۱۴نفر ساکن روستاها هستند.

فرمانداراردستان گفت: طبق سرشماری سال۹۵ بکهزار و ۴۵۵نفر بیکار در اردستان ثبت شده که این آمار در سال ۹۶به یکهزار و ۳۹۱ نفر رسیده که کاهش محسوسی را داشته است.

غیور با بیان اینکه در سال۹۶جلسات کارگروه اشتغال به میزان ۱۴جلسه برگزار شده، تصریح کرد: جلسات استعداد یابی۲۹مورد تشکیل شده و ۱۷۶طرح تولیدی و اشتغالی در این جلسات مطرح شده که ۱۱۱طرح مورد تصویب قرار گرفته و برای توسعه پایدار مفید خواهد بود.

وی تاکید کرد: طرحهای خوبی که تصویب شده می تواند در سالهای آینده شاهد اشتغالهای خوبی را در شهرستان اردستان باشیم و اجرای طرحهای تصویبی می تواند دو هزار اشتغال در کنار خود برای جویای کار فراهم کند.

غیور تصریح کرد: کارگروه تسهیل بدنبال رفع و موانع و مشکلات کارگاههای تولیدی بوده که در سال گذشته کمترین تعدیل نیروی انسانی را داشته و واحد تولیدی در اردستان تعطیل نشده است.

وی تصریح کرد: افرادی که در کارگاهها مشغول هستند، یکهزار و ۵۵۸نفر بوده و یکهزارو۵۰نفر نیز بیمه شده داشته  و سه هزار و ۲۷۴نفر هم شاغل در موضوع صنعت هستند.

فرماندار اردستان اعلام کرد بخش کشاورزی یکی از صنعت هایی بوده که در اردستان فعالیتهای خوبی  را تا کنون انجام داده و بزرگترین مشکلی که در واحدهای دامداری وجود دارد موضوع صنعتی و سنتی بودن آن است که در پرداخت تسهیلات به این بخش مشکلاتی وجود دارد.

انتهای پیام / کد خبر28254

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار