پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دبیر اجرایی همایش ملی عمران دانشگاه آزاد اردستان:

معماری هوشمند و محیط زیست از محورهای همایش ملی دانشگاه آزاد اردستان بوده است

دبیر اجرایی همایش ملی عمران دانشگاه آزاد اردستان، گفت: معماری پایدار، معماری هوشمند، معماری و محیط زیست، سازه های نو و الگوی مصرف انرژی از محورهای این همایش است.

به گزارش صبح اردستان، مجید صفا مهر پیش از ظهر امروز در مراسم همایش ملی عمران، معماری، شهرسازی و مدیریت انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: ۸۳مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده که از این تعداد ۶۶مقاله داوری و تایید شده است.

وی افزود: با بررسی های انجام شده بر روی مقاله های ارائه شده تعداد ۱۴ مقاله به صورت سخنرانی و ۵۲مقاله بصورت پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش ملی عمران دانشگاه آزاد اردستان گفت: معماری پایدار، معماری هوشمند، معماری و محیط زیست، سازه های نو و الگوی مصرف انرژی از محورهای این همایش است.

صفا مهر با بیان اینکه مجموعه مقالات ارائه شده در این همایش بصورت سی دی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: همه مقالات تایید شده در پایگاه خبری« سیویلیکا» نشان داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش تعامل با صاحب نظران و بحث در خصوص موضوعات روز رشته معماری خواهد بود.

دبیر اجرایی همایش ملی عمران دانشگاه آزاد اردستان خاطرنشان کرد: شناساندن دانشگاه آزاد اسلامی اردستان و توانمندیهای مرتبط با این همایش به پژوهشگران و علاقه مندان به این حوزه از دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده است.

انتهای پیام / کد خبر28337

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار