جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان:

شیفت بندی واحدهای خدمات رسان برای نوروز۹۷ در اردستان انجام شده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان، گفت: شیفت بندی واحدهای خدمات رسان و نانوایان، مراکز مکانیکی و تامین آرد نانوایی ها آماده شده که نانوایان برای خدمات بهتر مقرر شده یک سوم آرد فروردین خود را خریداری و ذخیره کنند.

به گزارش صبح اردستان، محمد رضا باقری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: برای تنظیم بازار و رفاه حال همشهریان و مسافران نوروزی پیش بینی های لازم در خصوص مایحتاج مردم انجام شده است.

وی افزود: اقدام مناسب بمنظور جذب گوشت سفید و قرمز منجمد انجام شده و در حال حاضر توزیع می شود که این روند توزیع تا آخر فروردین۹۷ادامه دار خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: توسط جهاد کشاورزی و نظارت صنعت و معدن ۴۰ تن پرتغال و ۲۰ تن سیب درختی برای توزیع به زودی وارد شهرستان خواهد شد.

باقری با بیان اینکه ۱۹ تن برنج خارجی جذب شده و این روند در نوروز هم ادامه دار خواهد بود، تصریح کرد: پیش بینی های لازم بمنظور پشتیبانی از مایحتاج در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: شیفت بندی واحدهای خدمات رسان و نانوایان، مراکز مکانیکی و تامین آرد نانوایی ها آماده شده که نانوایان برای خدمات بهتر مقرر شده یک سوم آرد فروردین خود را خریداری و ذخیره کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان خاطرنشان کرد: گشتهای مشترک با حضور بهداشت، اماکن، تعزیرات، آگاهی و دامپزشکی هفته ای سه روز انجام و از رستورانهای بین راهی نظارت دقیق تری انجام می شود.

باقری اعلام کرد: زمان اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۷ اردستان از بهمن ۹۶ آغاز و تا ۳۱  فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.

وی همچنین از ایجاد نمایشگاه بهاره از ۱۱ تا ۲۱ اسفند نیز خبر داد.

انتهای پیام / کد خبر28340

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار