پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان :

قطار گردشگری ویژه نوروز در اردستان توقف می کند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان، گفت: مسافران با توقف قطار گردشگری در ایستگاه شهرهای مهاباد و زواره اردستان در سفر یک روزه از بناهای تاریخی بازدید می کنند.

به گزارش صبح اردستان، محمد رضا صدوقی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: زیرساخت های حضور قطار گردشگری در شهرستان اردستان فراهم شده است.

وی افزود: هماهنگی با چند آژانس خدماتی مسافرتی انجام شده تا زمینه حضور گردشگران را در شهرستان اردستان انجام دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت:  مسافران با توقف قطار گردشگری در ایستگاه شهرهای مهاباد و زواره اردستان در سفر یک روزه از بناهای تاریخی بازدید می کنند.

صدوقی با بیان اینکه مزیت هایی که آژانس مسافرتی دارد می تواند حاشیه ها و مشکلاتی که در بعضی اوقات وجود دارد را برطرف کند، تصریح کرد: تابلوهای معرفی بنا در مکانهای تاریخی نصب شده که مسافران می توانند بنا را بهتر بشناسند.

وی تاکید کرد: برای ایام نوروز تعداد ۲۰هزار تراکت و بروشور تبلیغاتی و نقشه راهنما تهیه شده که در اختیار بناهای تاریخی و مسافران قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان خاطرنشان کرد: فرهنگ و برخورد مردم منطقه اردستان با گردشگران رو به پیشرفت بوده و مقبولیت حضور توریست را در جامعه می پذیرد.

صدوقی تصریح کرد: تور یک روزه مسافران قطار گردشگری در شهرستان اردستان یک تست گردشگری بوده و باید بتوانیم برای چند روز گردشگر را جذب کنیم.

وی یادآوری کرد: با توجه به جابجایی مسافران با ون و اتوبوس در شهرستان قصد داریم محصولات و سوغات  و صنایع دستی شهرستان را به صورت قابل قبولی معرفی کنیم.

انتهای پیام / کد خبر28351

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار