جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

کمپ مسافران نوروزی اردستان آماده پذیرایی از مسافران است

مدیر آموزش و پرورش اردستان، گفت:مدرسه شبانه روزی توحید اردستان به عنوان کمپ مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود امسال بتوانیم خدمات بهتری نسبت به نوروز سالهای قبل به فرهنگیان ارائه دهیم.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: نیروهای آموزش و پرورش در ایام نوروز به صورت شیفتی و در قالب نیروهای خدماتی و بازرسی فعالیت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: استقبال از مسافران نوروزی  که قصد اسکان درشهرستان اردستان را دارند  از ۲۴ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان گفت: پیش بینی تعداد ۲۰ آموزشگاه و ۱۲۰ کلاس درس بمنظور اسکان مسافران نوروزی در اردستان صورت گرفته است.

شفیعی با بیان اینکه مدارس شهرستان اردستان تا ۲۷ اسفندماه باز خواهد بود، تصریح کرد: اسکان مسافران از تاریخ ۲۴ اسفند در مراکز غیر آموزشی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: اداره آموزش و پرورش اردستان به عنوان پایگاه اصلی برای استقبال از مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: کلاسهای در نظر گرفته شده برای اسکان دارای امکاناتی نظیر فرش، تلویزیون، تخت‌خواب، پتو، بالش و وسایل سرمایشی و گرمایشی است.

شفیعی تصریح کرد: مسافرانی که می خواهند از کلاسهای آموزش و پرورش در ایام نوروز استفاده کنند،  باید بابت هر کلاس در یک شب مبلغ ۱۶۰ هزار ریال پرداخت کنند و تعداد نفرات مد نظر نخواهد بود.

وی یادآوری کرد: مدرسه شبانه روزی توحید اردستان به عنوان کمپ مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود امسال بتوانیم خدمات بهتری نسبت به نوروز سالهای قبل به فرهنگیان ارائه دهیم.

انتهای پیام / کد خبر28396

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار