صبح اردستان

کمک ۱۴ میلیارد ریالی مردم در سال ۹۶ به کمیته امداداردستان

کدخبر: 28411
اسفند ۱۵, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۱۳ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، مهرداد پویان در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: تعداد خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان یک هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی افزود: تعداد ۱۸ نوع خدما ت همچون اشتغال، آموزش، معیشت، درمان، جهیزیه، تحصیل و مسکن به مددجویان کمیته امداد پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان گفت: توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان در سال جاری ۱۴ میلیارد ریال کمکهای مردمی جمع آوری شده است.

پویان با بیان اینکه خدمت رسانی به اقشار بی بضاعت، کم درآمد و مدد جویان کمیته از وظایف این نهاد مقدس است، تصریح کرد: کمکهای جمع آوری شده به همین منظور هزینه شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن سال جدید از عموم خیران دعوت می شود به منظور کمک به خانواده های نیازمند در جشن نیکوکاری که با شعار جوانه لبخند می کاریم شرکت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری به مدت سه روز در اردستان برگزار می شود که ۱۶ اسفند ماه در مدارس شهرستان، ۱۷ اسفند در میدان امام خمینی و در ۱۸ اسفند ماه در محل برگزاری نمازهای جمعه انجام می شود.

پویان تصریح کرد: همچنین  در سال جاری ۴۰۰  نفر حامی فرزندان ایتام و محسنین شهرستان اردستان شده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان در پایان از همشهریان محترم درخواست نمود وجوه نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۲۱۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۹۷۶۵۹۷۰۰۰۵ واریز نموده و یا از طریق سامانه *۸۸۷۷*۰۳۱۱*۵*۴# در این امر خیر و خداپسندانه شرکت نمایند.