صبح اردستان

حجاب با چادر از خصوصیات زن ایرانی است

کدخبر: 28541
اسفند ۱۸, ۱۳۹۶ در ساعت ۲:۱۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر (ع) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) همسر و مادر موفقی بود که الگوی به تمام معنای زندگی شیعیان است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) فضیلت های منحصر به فردی از جمله کوثر قرآن بودن و تنها مدافع ولایت فقیه در دوران خود بوده است.

امام جمعه اردستان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جلوه های فاطمی یعنی حجاب و عفاف خیلی مسائل را روشن کرد که تبعیض جنسیتی وجود ندارد و این مسئله ای است که در غرب باقی نمانده است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه حجاب با چادر از خصوصیات زن ایرانی است، تصریح کرد: حجاب هیچگاه بر خلاف ادعای غربی ها مانع پیشرفت علمی نمی شود.

وی تاکید کرد: ما اگر زندگیمان علوی و فاطمی باشد می توانیم دشمن را از نقشه هایی که برای خانواده طراحی می کند مأیوس کنیم.

خطیب جمعه اردستان خاطرنشان کرد: روز ۲۲ اسفند که بنام بنیاد شهید و روز شهداء نامگذاری شده یادآور این موضوع است که احساس کنیم مدیون شهدا هستیم.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: اردستان با ۴۲ کانون فرهنگی، هنری توانسته در جذب جوانان موفق  باشد که ۱۸ اسفند هم روز کانون مساجد  را گرامی می داریم.

حجت الاسلام دهشیری با اعلام اینکه توطئه ایران هراسی هر از چند گاهی اوج می گیرد، تصریح کرد: مسئولان با پاسخ کوبنده به پشتوانه خون شهداء آن را پاسخ می دهند.

وی یادآوری کرد: مسئولان اگر به جایی رسیده اند به پشتوانه مردم بوده، لذا بدون حاشیه سازی با دشمن مقابله کرده و نگذارید کاری روی زمین بماند و نه خود حاشیه سازی کنید و نه بگذارید کسی حاشیه سازی کند.