جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس پلیس راهور اردستان:

راهکار اصلی کاهش حوادث ناگوار ترافیگی در دست رانندگان و مردم است

رئیس پلیس راهور اردستان: گفت: راهکار اصلی کاهش حوادث ناگوار ترافیگی در دست رانندگان و مردم بوده و پلیس راهور اردستان بمنظور کاهش حوادث ترافیک نوروزی آموزشی را در این زمینه برگزار می کند.

به گزارش صبح اردستان، سروان نرگسیان در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: یکی از دلائل حوادث رانندگی برای استفاده کنندگان نبود اطلاعات و مهارت‌های لازم آنان در مورد مقابله با حوادث یاد شده است.

وی افزود: انجام آموزش‌های ایمنی ترافیک به عنوان بخشی از برنامه‌های آموزشی مدارس، یکی از موثرترین راه‌های فراهم آوردن چنین دانشی برای دانش‌آموزان، محسوب می‌شود و براین اساس، آموزش نکات مربوط به ترافیک، یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها به شمار می‌آید.

رئیس پلیس راهور اردستان گفت: آموزش ترافیکی دانش‌آموزان در صورت همراه بودن با تمرین قوانین و مقررات آن، بسیار موثر بوده که برای دستیابی به نتایج بهتر این برنامه باید با انجام سایر امور مربوط به ایمنی ترافیک نظیر آموزش رانندگان، ساخت محل‌های ویژه رفت و آمد عابران پیاده، نظارت، کنترل و رعایت رفتارهای ایمن در رانندگی  مورد توجه باشد.

سروان نرگسیان با بیان اینکه راهکار اصلی کاهش حوادث ناگوار ترافیگی در دست رانندگان و مردم است، تصریح کرد: پلیس راهور اردستان بمنظور کاهش حوادث ترافیک نوروزی آموزشی را در این زمینه برگزار می کند.

وی تاکید کرد: برای اولین بار همایش یکهزار و ۵۰۰ نفری همیاران و فرهنگ یاران ترافیک نوروز ۹۷ در روز چهارشنبه در اردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر28619

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار