صبح اردستان

آمار کشفیات مواد مخدر اردستان نسبت به سال۹۵ افزایش داشته است

کدخبر: 28679
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶ در ساعت ۲:۴۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروزدر جلسه شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان اظهار کرد: آسیب هایی که در حوزه مواد مخدر شاهد آن هستیم وضعیت نامناسبی را به عنوان یکی از عارضه های مهم بوجود آورده است.

وی افزود: توجهات  خوبی در چند سال گذشته شده همراه با هزینه های زیاد در خصوص مبارزه با مواد مخدرصرف شده اما شاید وضعیت قابل قبول یا مناسبی را نداشته است.

فرماندار اردستان گفت: منابع مختلف کشور در پیشگیری از مواد مخدر هزینه می شود که سنگین ترین  آن منابع انسانی بوده که در این راه شهید می شوند.

غیور با بیان اینکه دشمنان با برنامه ریزی جدید به اشاعه مواد مخدر می پردازند، تصریح کرد: پیگیری هایی که در شهرستان انجام شده راضی کننده نشان نمی دهد چرا که آمار کشفیات مواد مخدر نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: باید با تمام ظرفیت هایمان تلاش کنیم و با توجه به دامنه این آسیب در سطح اجتماع  از مهمترین مسئله اجتماعی می توان مواد  مخدر را نام برد.

فرماندار اردستان بکار گیری همه ظرفیتها و امکانات را تا  رسیدن به هدف اصلی که پیشگیری و کنترل مناسب است را یادآوری کرد و افزود: برای فعال شدن موضوعات و کاربرد این شورا برنامه ریزی مختلفی انجام شده و این همیت و اهتمام در دو سال گذشته بیشتر خود را نشان داده است.

غیور شناسایی اقشاری که بیشتر در معرض خطر و ابتلا به مواد مخدر بوده و شناسایی عوامل تأثیر گذار آن از راهکارهای مقابله با این پدیده خانمان سوز در سال ۹۷ خواهد بود.