صبح اردستان

۶۰درصد درآمد شهرداری اردستان در سال گذشته از صدور پروانه ها بوده است

کدخبر: 28755
فروردین ۱, ۱۳۹۷ در ساعت ۹:۱۱ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، محسن حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: بدهی شهرداری اردستان در زمان تحویل به شهردار جدید  چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده که به ادارات دولتی و تامین اجتماعی داشته است.

وی افزود: برآوردی که انجام شده حدود سه میلیارد تومان بدهیها به ادارات و تامین اجتماعی است که به صورت دقیق مجموعه شهرداری دارای هفت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بدهی بوده است.

شهرداری اردستان گفت: تا کنون حدود یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از بدهی های دولتی را پرداخت کرده ایم و بدهی‌ها این مجموعه در حال حاضر حدود شش میلیارد تومان می باشد.

حیدری با بیان اینکه۶۰ درصد از درآمدهای سال گذشته شهرداری از محل صدور پروانه‌های ساختمانی تأمین شده است، تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده تا سال یک هزار و ۴۰۰ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در آمد از طرحهای مختلف کسب شود.

وی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان کار این دوره از شورای اسلامی و شهرداری بدهی‌های شهرداری را ساماندهی کرده چرا که منابع درآمدی شهرداری دست نخورده است.

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: بابرنامه ریزی که شده قرار نیست بخاطر بدهی ها و طرح های شهرداری به مردم فشار مالی تحمیل شود.

شهردار اردستان یادآوری کرد: ساماندهی که در موضوع حسابداری شهرداری انجام شده و نظارتی که بر عملکرد مجموعه شهرداری وجود دارد قرار نیست بدهی شهرداری از جیب مردم پرداخت شود.