سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

برتری ایران در عرصه های علمی جهان با تاسی از خون شهدا است

فرمانده ناحیه سپاه اردستان، گفت: برتری ایران در عرصه های علمی جهان به دلیل روحیه جهادی و تأسی از شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ حسن فخرل در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اردوی راهیان نور توانسته پیوند محکمی را میان جوانان امروز با جوانان نسل اول انقلاب ایجاد کند.

وی افزود: ضرورت‌های انتقال فرهنگ جبهه، ایثار و از خودگذشتگی به نسل‌های جدید و حفظ آرمان‌های شهدا، راهیان نور فرصتی مناسب بمنظور مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: برتری ایران در عرصه های علمی جهان به دلیل روحیه جهادی و تأسی از شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی بوده است.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه اعزام راهیان نور سپاه اردستان در سه مرحله تدارک دیده شده، تصریح کرد: تا کنون پنج دستگاه در تاریخهای۲۵ اسفند و یکم فروردین به جبهه های جنوب اعزام شده اند.

وی تاکید کرد: اعزام راهیان نور شهرستان در تاریخ پنجم فروردین نیز دو دستگاه دیگر از بسیجیان را اعزام خواهد کرد که افراد در مدت چهار روز از مناطق شلمچه، طلاییه، اروند، آبادان و مناطق عملیاتی والفجر هشت بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان خاطرنشان کرد: توجه مناسب به سیره و معنویت شهدا، سبب توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر28777

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار