صبح اردستان

لزوم توجه مسئولان و مردم به اجرایی کردن شعار سال

کدخبر: 28799
فروردین ۳, ۱۳۹۷ در ساعت ۳:۰۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: دیدگاه اسلام نسبت به نوروز همان موضع شرع اسلام است و سنت بد خرافی را قرآن به شدت محکوم می کند.

وی افزود: سنت هایی وجود دارد که عقل و شرع هر دو آن را تایید می کند همچون قرار دادن عید نوروز در اول بهار که کار بسیار پسندیده ای است.

امام جمعه اردستان گفت: سنت هایی که در چهار شنبه سوری اجرا می شود جزء مواردی است خرافی که منطق و شرع آن را نمی پذیرند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه عید نوروز روزی است که خدا پیمان گرفته از بندگانش تا او را اطاعت کنتد، تصریح کرد: آفرینش در عید نوروز بوده که در آن همگی انتظار فرج را داریم.

وی تاکید کرد: میلاد امام جواد در دعای ماه رجب عنوان شده و برخورداری از ماه رجب استفاده از ولادتها و اعیادی است که در این ماه قرار داده شده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: شروع نوروز همراه بوده با سخنان مقام معظم رهبری و لزوم توجه مسئولان و مردم به اجرایی کردن شعار سال وظیفه اصلی آنها است.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: نامگذاری و حمایت از کالای ایرانی یعنی خط دادن مسئولان به این موضوع که شعار سال نباید در حد شعار و سمینار باشد.

حجت الاسلام دهشیری گفت: ملت بزرگ ایران با استفاده از ظرفیت بزرگ و غنی جوانان با استعداد می تواند بر همه مشکلات غلبه کرده هر چند در این راه دشمنانی هم داریم.

امام جمعه اردستان اعلام کرد: دشمنان  اسلام در کمین هستند تا مغزهای نخبه ایرانی را سرقت کرده و با فریب دادن آنها را از کشور خارج کنند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس با  ارائه طرحهای نو کاری کنتد که حمایت از تولیدات ایرانی نهادینه شده و قوه قضائیه نیز دست زالو صفتان را قطع کند.