جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

آتش زدن آثار ملی نوعی تفکر داعشی است

امام جمعه اردستان، گفت: تخریب و آتش زدن آثار ملی موجب از بین بردن شناسنامه ملی شده و نوع تفکر افرادی که دست به اینگونه اعمال می زنند داعشی است.

به گزارش صبح اردستان ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار، کرد: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فلسطینیان موجب قوت قلب آنان شده است.

وی افزود: فلسطینیان در چند روز گذشته تظاهرات عظیمی را در قالب ده هزار نفری انجام داده و خواهان برگشت به سرزمین خود هستند.

امام جمعه اردستان گفت: اسرائیلی ها در پاسخ به این راهپیمایی ها افراد زیادی را به شهادت رسانده و سازمانهای پر ادعای بین المللی در قبال این کشتارها سکوت کرده و آمریکا نیز حمایت می کند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه آل یهود و آل سعود با یکدیگر مسلمانان را بدون هیچ جرمی می کشند، تصریح کرد: اما شاهد هستیم که هردو در حمایت آمریکا هستند.

وی تاکید کرد: ۱۸ فروردین روز سلامتی این پیام را برای ما دارد که دستورات اسلامی که کم خوری، سالم خوری و حلال خوری است انجام داده و  سلامت جسممان را تامین کنیم.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به خبر آتش سوزی عمدی کاخ چهلستون سرهنگ اباد زواره خاطرنشان کرد: اصل این عمل محکوم بوده  و یک اثار گرانبهای ملی است که مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: تخریب و آتش زدن آثار ملی موجب از بین بردن شناسنامه ملی شده و نوع تفکر افرادی که دست به اینگونه اعمال می زنند داعشی است.

وی همچنین خطاب به مسئولان اعلام کرد: چگونه است که برای بنای کاخ چهلستون در سال گذشته نیم میلیارد تومان پول بیت المال هزینه شده بدون اینکه از نظر امنیتی کوچکترین قدم برداشته شود.

حجت الاسلام دهشیری یادآوری کرد: با وجود آثار باستانی فراوان در اردستان چه تضمینی وجود دارد که مابقی مکانها مورد هجوم افراد قرار نگیرد.

انتهای پیام / کد خبر29121

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار