صبح اردستان

ارائه ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات طرح های پایدار روستایی در اردستان

کدخبر: 29252
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ در ساعت ۲:۳۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ جمشید عامری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: فارغ التحصیلانی که در طرح کارورزی شرکت می کنند ضمن توانمند شدن بصورت کارآفرین وارد بازار کار می شوند.

وی افزود: افراد کار آفرینی که در طرح کارورزی شرکت می کنند ضمن فراگیری فن و حرفه، توسط وزارتخانه تعاون دو سال بیمه کامل دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: سهمیه شهرستان اردستان در طرح کارورزی ۴۴نفر بوده که فقط ۱۴نفر سهمیه محقق شده است.

عامری با بیان اینکه ۷۵نفر در طرح اشتغال فراگیر شهرستان ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: تخصیص داده شده برای شهرستان اردستان ۱۹۴ میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به درخواستهای انجام شده برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ توسط دستگاه ها ۳۰۰ میلیارد ریال طرح به بانک ها معرفی شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: تسهیلات اختصاص داده شده برای طرح های پایدار روستایی شهرستان اردستان ۴۰ میلیارد ریال بوده که تا کنون ۲۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال آن بین دستگاه ها توزیع شده است.

عامر تصریح کرد: تسهیلات طرح های پایدار روستایی در بخش های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و میراث فرهنگی تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/صاحب نیوز