صبح اردستان

یکی از مشکلات اساسی استان اصفهان آب شرب است/ بیش از ۵۰جلسه توسط نمایندگان گرفته شده

کدخبر: 29443
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۰:۳۷ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه شنبه در سالن اداره ارشاد و در بین جوانان اردستانی اظهار، کرد: یکی از اشکالات جوانان اردستان کم مطالبه گری آنها است.

وی افزود: اردستان در گذشته افراد بزرگی داشته که بناهایی همچون مسجد جامع اردستان نشان از مردان بزرگ در شهرستان اردستان دارد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کم و بیش  در همه جا وجود دارد، اما در اردستان می توانیم بهتر از این و پیشرفته تر باشیم.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه مشکلات زیادی را پیگیری کرده و به جد دنبال رفع آنان است، تصریح کرد: مشکلاتی همچون جاده، ورزش، بهداشت و اشتغال را بصورت ویژه پیگیری کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی حال حاضر استان اصفهان که در سطح کشور هم مطرح است آب شرب آن بوده که با توجه به کمبود آب به زودی آب انتقالی اصفهان به اردستان هم قطع خواهد شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که آب بوده طرح هایی همچون تونل کوهرنگ اجرا شده اما با توجه به کمبود شدید آب استان، آب های انتقالی از این استان  به مناطق دیگر همچون یزد قطع خواهد شد.

نائب رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: باید در مصرف آب برای مصارف کشاورزی و شرب اقدام جدی و اساسی صورت گیرد و اولین موضوع هم که در مجلس توسط نمایندگان مجلس استان پیگیری شده موضوع آب شرب استان اصفهان است.

وی همچنین گفت: هم اکنون که آب کم است صرفه جویی توسط مردم انجام نمی شود و  توسط نمایندگان استان  در دو سال گذشته بیش از ۵۰ جلسه  در مجلس گرفته شده است.

نماینده مردم اردستان همچنین در خصوص مسائل ورزشی شهرستان افزود: تصمیم گیری در خصوص ورزش در سطح استان اصفهان ضعیف است ولی سعی کردیم از وزارتخانه کمکهایی را به تیمهای ورزشی انجام دهیم.