صبح اردستان

شهید مطهری معلم انقلاب اسلامی است

کدخبر: 29461
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷ در ساعت ۸:۱۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز بمناسبت روز استاد در مدرسه حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) خواهران در جمع اساتید و طلاب اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران می تواند موجب رشد فرهنگی شهرستان شود.

وی افزود: روز شهادت شهید مطهری را روز معلم قرار داده اند چرا که او یک معلم اخلاق بود و تمام مباحث دینی و نگاه او به حکومت و دین بوده است.

نماینده مردم اردستان گفت: شهید مطهری را به حق می توان به عنوان معلم انقلاب اسلامی نام برد و همیشه از او یاد کرد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه به اعتقاد شیعیان امام زمان متولدشده و زنده است، تصریح کرد: حضرت مهدی بر همه انسانها در آخرالزمان اشرافیت و ولایت دارد.

وی تاکید کرد: آخر الزمان بعد از نبوت نبی اکرم شروع شده و تفاوت بین اهل سنت و تشیع این است که آنها میگویند حضرت مهدی متولد نشده و  روزی خواهد آمد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: اهل سنت امام عصر را جزء یاران و برترین افراد دانسته و حتی نام حضرت مهدی را در مسجدالنبی درج کرده اند.

نائب رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: زمین خدا بدون حجت نمی تواند باشد و این اعتقادی دین ماست و امروز به برکت امام زمان است که همه روزی می خورند.

وی یادآوری کرد: امام زمان واسطه بین خدا و بندگان بر روی زمین بوده و روزی قیام خواهد کرد و عدالت را در جهان گسترش خواهد داد.

نماینده مردم اردستان تاکید کرد: راه فهم دین و انتشار آن راه انبیاء بوده و حکومت جمهوری اسلامی قطعا مقدمه ای برای فهم ظهور امام زمان است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: اعتلای کلمه حق هدف امام زمان(عج)  است و ما هم باید در این مسیر به خوبی حرکت کنیم.