صبح اردستان

سعی کنیم از پیشرفت تحصیلی خوبی برخوردار باشیم

کدخبر: 29466
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۰:۵۱ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیورعصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در محل این اداره اظهار کرد: کار آموزش و پرورش کار سختی است منتها باید تناقض در برنامه ها از بین برود.

وی افزود: تصمیم گیری و گذران امور به سختی می گذرد اما با وجود شورای آموزش و پرورش در هر شهری باید این مشکلات از بین برود و همه دستگاهها کمک کنند.

فرماندار اردستان گفت: تمامی تلاشها در راستای توسعه دانش آموزان و فرهنگ شهرستان است که همه مسئولان باید در جلسه شورای آموزش و پرورش حضور پیدا کنند.

غیور با بیان اینکه جامعه آینده را چگونه می خواهیم تضمین کنیم که شورای آموزش و پرورش می تواند این کار را به راحتی انجام دهد، تصریح کرد: دیدگاهها و این رویه در شهر عوض شود و در بحثهای مختلف پرورشی حمایت را داشته باشیم و همه در این راه آموزش و پرورش را یاری کننند.

وی تاکید کرد: مشکلی که در نیروی انسانی آموزش و پرورش وجود دارد باید برطرف شود و از جوانان تحصیل کرده در این آزمونی که وجود دارد باید از نیروهای بومی استفاده کنیم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: اردستان خو د صادرکننده دبیر بوده که باید این جایگاه را حفظ کنند  و اردستان در گذشته بیشترین حجم تعیین کننده  نیرو در استان را داشته است.

غیور تصریح کرد: ادغام مدارسی که از دانش آموز کم برخوردار است بدون حاشیه انجام شود و پسرانه در این خصوص مشکل خاصی ندارند و سعی کنیم پیسرفت تحصیلی خوبی  در مدارس داشته باشیم.