جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

توسعه در اردستان باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

فرماندار اردستان گفت: توسعه در اردستان باید به یک مطالبه عمومی در تمام اقشار مختلف جامعه تبدیل شود و از همین امروز نسلی که توسعه را درک خواهد کرد، تربیت کنیم.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا تأملی عصر چهارشنبه در مراسم آیین نکو داشت مقام معلم در سالن ورزشی ارشاد اردستان، اظهار کرد: اهمیت و حساسیت مقام معلم بر هیچکس پوشیده نیست و با تمام وجود مشکلات فرهنگیان را احساس کرده و برای رفع آن تلاش خواهم کرد.

وی افزود: شهرستان اردستان در یک مقطع تاریخی از حرکت خود، به سمت توسعه قرار گرفته است.

فرماندار اردستان بیان کرد: مطالبات مردم در اقصی نقاط شهرستان اردستان همچون نخبگان، خواص و مسئولان در یک کلمه خلاصه می شود و آن اینکه اردستان قصد دارد در این مقطع تاریخی یک حرکت جدید و متفاوت را به سمت توسعه آغاز کند.

تأملی با بیان اینکه ایجاد المان های فیزیکی توسعه یافتگی در قالب طرح های بزرگ عمرانی و طرح های صنعتی این شهرستان محقق خواهد شد، تصریح کرد: قبل از اینکه ما به این مرحله اجرایی برسیم بایستی در زمینه تفکر، اندیشه و نگرش مردم این منطقه آن تابلوی توسعه یافتگی نقش بسته باشد.

وی تاکید کرد: بایستی توسعه تبدیل به یک مطالبه عمومی در تمام اقشار مختلف جامعه شود و از همین امروز نسلی که توسعه را درک خواهد کرد و مدیریت خواهد کرد و به سمت افزایش آن حرکت خواهد کرد، تربیت کنیم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: معماران بزرگ این بخش از فرآیند توسعه یافتگی، معلمان هستند و با این بخش از جامعه حرف های زیادی برای گفتن داشته و برنامه های زیادی خواهیم داشت.

انتهای پیام / کد خبر29627

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار