پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
سرپرست اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای اردستان:

محورهای مواصلاتی اردستان چهار میلیارد ریال خسارت دید

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: میزان خسارت وارده به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان بر اثر جاری شدن سیل در روزهای اخیر بیش از چهار میلیارد ریال بوده است.

به گزارش صبح اردستان، داریوش مرادی در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: بارش‌های اخیر در شهرستان اردستان همزمان با سراسر استان به دلیل ازدیاد بارش، موجب سیلاب و همچنین ایجاد خسارت هایی در محورهای مواصلاتی این شهرستان شده است.

وی افزود: میزان خسارت وارده به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان بر اثر جاری شدن سیل در روزهای اخیر بیش از چهار میلیارد ریال بوده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تیم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان برای مرمت و بازسازی کامل خسارات به وجود آمده و همچنین پیشگیری از خرابی های بعدی به محل‌های حادثه اعزام شدند.

مرادی با بیان این که هم اکنون تمامی راه‌های ارتباطی این شهرستان بازگشایی شده و رفت و آمد در آن ها جریان دارد، تصریح کرد: بیشترین خسارت ناشی از بارش شدید باران که منجر به وقوع سیل شد به راه روستایی حسین آباد به مهاباد بود.

وی تأکید کرد: همچنین هزار متر از محور اصلی اردستان به اصفهان آسیب دیده و بر اثر جاری شدن سیل در محور فرعی روستایی گلشکنان به علی آباد هم ۱۵ کیلومتر از محور دچار آسیب شد.

انتهای پیام / کد خبر29661

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار