صبح اردستان

دشمنان اسلام تفکر وهابیت را ترویج می کنند

کدخبر: 29761
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷ در ساعت ۳:۲۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ حسن فخرل پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان در سالن کانون شهید مفتح اظهار کرد: سوم خرداد سالروزعملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر بوده که یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنی که از بن دندان مسلح بود برای کشور ایران نقشه ها کشیده بود که به همین منظورمردم اردستان برای دفاع از کشورمان در این راه شهدایی را تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان گفت: اردستان در تاریخ ۱۱ خرداد ۶۱ و در یک روز ۴۶ شهید را بر روی دستان خود تشییع کردند که نسبت به جمعیت موجود آن زمان بی نظیر بوده است.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه فرهنگی که یک روز با زور اسلحه ایجاد شده و اتفاق افتاده است، تصریح کرد: بسبج یک تفکر و یک فرهنگ ناب است که باید این فرهنگ با معرفت و اخلاق برای جوانان معرفی شود.

وی تاکید کرد: اسلام استوانه ای است که بشر از آن به کمال رسیده و خوسبخت ترین انسانها کسانی هستند که اسلام را پذیرفته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام امروزه اسلام را به شکلی معرفی می کنند تا تفکر وهابیت را ترویج کنند، لذا ما وظیفه داریم تا اسلام را زیبا معرفی کرده تا از توطئه دشمن جلوگیری کنیم.

سرهنگ فخرل تصریح کرد: جوانانی اسلام را پذیرفته اند که دعا میکنند روزی به شهادت دست پیدا کنند، لذا این فرهنگ را باید به شکلی حفظ کنیم تا با یک حمله دشمن عقیده ها عوض نشود و بسبج این وظیفه را بر عهده دارد.

گفتنی است در پایان این جلسه از سرهنگ حسین صادقی حداد تقدیر و سروان محسن قمی به عنوان فرمانده جدید بسیج شهید فهمیده اردستان معرفی شد.