صبح اردستان

برگزاری مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان اردستان پس از یک وقفه پنج ساله

کدخبر: 29785
خرداد ۱, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۲:۲۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ عباس روحانی صبح امروز در نشست خبری در اداره ورزش و جوانان اردستان اظهار، کرد: مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان ویژه ماه  رمضان پس از یک وقفه پنجساله در اردستان آغاز می شود.

وی افزود: کمیته هایی را همچون فرهنگی، فنی، اجرایی، انضباطی، انتظامی و داوران تشکیل شده تا در خلل مسابقات اجرایی با مشکل مواجه نشده و تمامی مسابقات زیر نظر هیئت فوتبال اردستان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: بمنظور کاهش مسائل جانبی مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان و همچنین امنیت مسابقات کلیه مسابقات با نصب دوربین مدار بسته و زیر نظر نیروهای انتظامی برگزار می شود.

روحانی با بیان اینکه  برای این مسابقات بیش از ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به تعصیلاتی همچون شبهای لیالی قدر کل مسابقات در طول سیزده شب برگزار خواهد شد.

بار فرهنگی مسابقات فوتسال مهمترین مسئله است

سرپرست مسابقات جام مولای عرشیان اردستان تاکید کرد: در کنار بار فنی مسابقات مسئله فرهنگی مسابقه در نظر گرفته شده که شروع آن همزمان با سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود و همزمان با مسابقات فرهنگی و برنامه های جانبی همچون تجلیل از جانبازان عملیات بیت المقدس انجام می شود.

صالح صادقی گفت: در طول مسابقات داوران در پایان هر مسابقه به افرادی که از نظر آنها بازیکن اخلاق در نظر گرفته شده کارت سبز می دهند تا در پایان کل مسابقات هر کس که بیشترین کارت سبز را دریافت کرده باشد به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات مورد تجلیل قرار گیرد.

وی افزود: مسابقات با حضور ۱۲ تیم در چهار گروه سه تیمی از روستاها، شهر اردستان و تعدادی کارخانجات و شرکت ها برگزار می شود.