صبح اردستان

ایران در خصوص برجام با اروپائیان به نتیجه نخواهد رسید

کدخبر: 29870
خرداد ۵, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۱:۱۱ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر جمعه در نشست خبری اظهار کرد: بعضی ازجابجایی مدیران در سطح شهرستان  روال اداری دارد که در وقت خود انجام می شود.

وی در خصوص مطرح شدن استعفای دسته جمعی نمایندگان اصفهان که در رسانه ها مطرح بود افزود: برای اینکه فشاری به هیئت رئیسه مجلس آورده شود این مسئله مطرح شد تا در خصوص مسئله آب استان تصمیم جدی گرفته شود.

نماینده مردم اردستان گفت: با توجه به اینکه بخشی از شهرستان اردستان کوهستانی بوده و در زمستان مصرف گاز بی رویه بالا می رود و برای کم کردن تعرفه این بخش از شهرستان پیگیری هایی انجام شده که تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه شهر اردستان شهر کویری بوده و در تابستان تعرفه برق جوابگوی مصرف شهروندان نمی باشد، تصریح کرد: به همین منظور پیگیری های لازم برای کم شدن تعرفه برق صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تا کنون برای وضعیت کاخ چهل ستون سرهنگ آباد که در سیزده فروردین دچار حریق شده بود و برای تثبیت وضعیت موجود دو میلیارد ریال تخصیص داده شده بود که تخصیص آن وصول شده است.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: برای کاخ چهل ستون سرهنگ آباد بعد از ۴۰سال اقدامی جدی صورت گرفت، اما با توجه به وضعیت موجود تا مسئله مالکیت آن مشخص نشود هزینه کردن بی فایده خواهد بود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به هفتم خرداد روز شروع مجلس، به احتمال قوی ترکیب هیئت رئیسه مجلس دچار تغییر خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در خصوص برجام با اروپاییان به نتیجه نخواهد رسید و با توحه به اینکه اروپائیان منافع اقتصادی خود را باید برای ایران با آمریکا بهم بزنند این کار را نخواهند کرد.

وضعیت اقتصادی کشور تعریفی ندارد

نماینده مردم اردستان تاکید کرد: وضعیت اقتصادی کشور تعریفی ندارد و دشمن هم در این جبهه به شرارت های خود ادامه می دهد که برای مردم اثرات منفی را داشته است.

وی افزود: مصوبات خوبی در مجلس اجرا شده همچون جلوگیری از گران شدن بنزین و جلو گیری قطع بخشی از یارانه بگیران، لذا وضع اقتصادی به سامان نبوده و بخش عمده آن فشار دشمن بوده که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید از ظرفیتهای داخلی استفاده کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: توان دولت باید به سمت فعال کردن ظرفیتهای داخلی برود تا موفق شود.

حجت الاسلام طباطبائی نژاد همچنین اعلام کرد: در بخش امور جاده ای ۳۰۰ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده که از پنجم اردیبهشت۹۷ عملیات آن آغاز شده است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در خصوص موضوع اشتغال گفت: با سرمایه گذارانی در خصوص ایجاد شرکت حمل و نقلی جلسه ای برگزار شده تا در شهرک ریلی زواره نسبت به ساخت سرویس واگن، ساخت محور واگن و تولید آن فعالیت خود را آغاز کند.