صبح اردستان

آمریکا با استقلال مردم ایران مخالف است

کدخبر: 29873
خرداد ۵, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۱:۱۶ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد شامگاه جمعه در برنامه ضیافت آسمان در محل پارک بوستان اردستان، اظهار کرد: دو سال پیش مقام معظم رهبری در خصوص برجام پیش بینی کرده بود که اینان عهد شکن اند و در نهایت بصورت رسمی از برجام خارج شدند.

وی افزود: با دو سبقه تاریخی و اعتقادی به اروپا هیچ اعتقادی نیست، یکی اینکه در زمان اصلاحات با اروپاییان مذاکرات شروع شد و هیچ اتفاقی حاصل نشد و دیگر به دلیل منطقی و عقلی آنان برای منافع خود این کار را نخواهند کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند برجام به سرانجام رسیده و چند هفته دیگر هم مهلت داده شده، اما ما پرچمی را بر سه پایه برافراشته ایم به نام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که دشمنان با این هویت مخالف بوده و برنامه هسته ای و موشک بهانه ای بیش نیست.

حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد با بیان اینکه آمریکا با استقلال مردم ایران مخالف است، تصریح کرد: آنها نمی خواهند ما حیثیت استقلال گونه خود را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: دشمنان برای کشورهای اسلامی که تا کنون نقشه کشیده اند نتیجه برعکس شده و همه به خاطر فرهنگ امام گونه حضرت امام خمینی(ره) بوده که در تمام کشورهای اسلامی طنین انداز شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ایران در خصوص برجام و مذاکره دو راه دارد یکی اینکه برگردیم به همان فرهنگ قبل از انقلاب و با ذلت زندگی کنیم، یا مقابل مستکبران ایستاده و برای استقلال داشتن در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی مقاومت کنیم.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: صدور انقلاب ما توسط سپاه قدس بوده و زیبایی انقلاب را  شاهد هستیم و آن پیروزی گروههای مقاومت در انتخابات های لبنان و عراق بوده است.

رویکرد دشمن به سمت مسائل اقتصادی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ستاد فرماندهی دشمن علیه اقدامات و مراکز نظامی به سمت مراکز اقتصادی رفته است، لذا بهترین راه مقابله با آن مقاومت کردن و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین تاکید کرد: اردستان پتانسیل های خوبی دارد و می توانیم بهتر از این باشیم و باید برای شکوفا کردن اقتصاد خودمان بر روی پاهای خود بایستیم.

حجت الاسلام طباطبائی نژاد مشکل اصلی اردستان را اشتغال جوانان دانست و افزود: راه چاره ای جز توسعه صنعت شهرستان وجود نداشته و کمیته استقبال از سرمایه گذار بهترین کاری است که صورت گرفته است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اعلام این نکته که مردم شهرستان اردستان آنچه که برایشان مهم است ارزشهای دینی بوده که باید برایشان بماند و به آنها بها داده شود افزود: مسئله اشتغال در شهرستان برطرف نشده، اما نسبت به استان از نظر نمره گذاری بهتر هستیم.

وی تصریح کرد: بعضی مسئولان شهرستان اردستان جهادی کار می کنند که از آنها تقدیر می شود، اما بعضی مدیران ضعیف و بعضی ها هم مضرند که باید پست مدیریتی خود را تحویل دهند.