پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان خبر داد:

اردستان میزبان بزرگترین تورنمنت ورزشی استان اصفهان/ افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ۱۷شهریور در عید فطر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: اردستان در بهمن ماه امسال میزبان بزرگترین تورنمنت ورزش پهلوانی زورخانه ای استان اصفهان خواهد بود.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ عباس روحانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود در اداره ورزش و جوانان اردستان اظهار کرد: طبق اعلام واحد فنی اداره ورزش و جوانان استان قراردادی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه ورزشی زورخانه الغدیر اردستان پیش بینی شده، تا در صورت برنده شدن کارفرما در مناقصه اجرایی شود.

وی افزود: بودجه مورد نظر از محل ملّی، استانی و تملک تأمین شده که در صورت اجرا شدن این طرح ورزشی بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: طرح ورزشی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ۱۷شهریور اردستان که با بیش از سه میلیارد ریال هزینه آماده شد در عید فطر امسال افتتاح خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه زمین چمن طبیعی اردستان بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تصریح کرد: تا کنون بیش از هشت میلیارد ریال برای آن هزینه شده که در آبان افتتاح خواهد شد.

روحانی تاکید کرد: پروژه های ورزشی همچون کف پوش سالن ورزشی شهر زواره، استخرشنای شهر زواره، چمن مصنوعی شهر مهاباد در حال اجرا بوده که تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان خاطرنشان کرد: اردستان در بهمن امسال میزبان بزرگترین تورنمنت استانی ورزش پهلوانی زورخانه ای خواهد بود که در دو رده جوانان و بزرگسالان ویژه هنرهای فردی انجام خواهد شد.

روحانی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمین چمن طبیعی اردستان از استانداردهای  روز استفاده شده می تواند در صورت تکمیل میزبان مسابقات فوتبال استانی هم باشد.

وی گفت: شهرستان اردستان با داشتن بیش از ۶۰ داور کارت دار فوتبال فقط ۲۰نفر از آنها فعال بوده و در سال گذشته بیش از ۵۷۰ بیمه ورزشی ویژه فوتبال صادر شده که ۷۰درصد بیمه ورزشی شهرستان را به خود اختصاص داده  و در استان نیز در خصوص بیمه ورزشی رشد ۵۱ درصدی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / کد خبر29892

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار