شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندهی انتظامی اردستان خبر داد؛

کشف و ضبط ۷۲۵کیلوگرم مواد مخدر در محور ترانزیت اردستان

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان اردستان در دو عملیات جداگانه موفق به کشف و ضبط ۷۲۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در محور ترانزیت اردستان شدند.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفتگو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان اردستان حین کنترل محور ترانزیت به یک دستگاه خودروی وانت بار که از شهرهای جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود مشکوک و خودروی مذکور را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان اردستان در دو عملیات جداگانه موفق به کشف و ضبط ۷۲۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در محور ترانزیت اردستان شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف ۱۳۰ کیلوگرم حشیش، ۸۴ کیلوگرم تریاک و ۴۲ کیلوگرم پودر حشیش شدند و در این ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه ماموران در عملیات دیگری یک پژو ۴۰۵ را در محور ترانزیت متوقف کرده اند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف و ضبط ۳۱۶ کیلوگرم تریاک و ۱۵۳ کیلوگرم حشیش شده و یک نفر نیز دستگیر شده است.

انتهای پیام / کد خبر30037

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار