صبح اردستان

نماز عید سعید فطر نشانگر اوج بندگی بندگان خداست

کدخبر: 30070
خرداد ۲۴, ۱۳۹۷ در ساعت ۵:۴۱ ب.ظ

حجت الاسلام حسن دهشیری در گفت و گو با صبح اردستان، اظهار کرد: در اسلام دو عید بزرگ داریم یکی عید قربان و دیگری عید سعید  فطر که هر دو در یک وجه مشترک هستند و آن بندگی خداست که هردو بعد از اعمال آن بندگی خدا را جشن می گیرند.

وی افزود: رسم است که نماز عید فطر در همه جا باشکوه برگزار می شود و در اردستان هم فوق العاده باشکوه برگزار می شود.

امام جمعه اردستان گفت:  نماز عید فطر چند سالی در مصلی جدیدالاحداث با حضور هزاران نفر از مردم متدین برگزار می شود.

وی تاکید کرد: مصلی اردستان از ساعت شش صبح پذیرای علاقه مندان خواهد بود و در قسمت غربی مصلی پارگینگ خودرو برای خودروها تعبیه شده است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه از نظر امنیتی اقدامات لازم با نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی انجام شده است، تصریح کرد: برای حولدث غیر مترقبه نیز اقدامات لازم پیش بینی شده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: نماز عید فطراز جهت محتوایی رسما از ساعت هفت صبح شروع خواهد خواهد شد و ابتدا فرماندار اردستان برای نمازگزاران سخنرانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در اوج معنویت برگزار خواهد شد و نشانگر اوج بندگی بندگان خدا ست و دعا در جمع چنین نمازگزارانی مستجاب خواهد شد.

حجت الاسلام دهشیری اعلام کرد: صندوق های کمیته امداد که مخصوص جمع آوری زکات هستند در مراسم تعبیه شده اند و نمازگزاران باید قبل از اقامه نماز زکات فطریه خود را پرداخت کرده باشند.

امام جمعه اردستان تاکید کردند: نمازگزاران زکات فطریه خود را به صندوق ها یا افراد غیررسمی که مجوز جمع آوری ندارند تحویل ندهند ومقدار زکات فطریه در اردستان برای هر نفر ۷۰ هزار ریال می باشد.