صبح اردستان

مسئولان خدمت گذار بدون منت برای مردم باشند

کدخبر: 30075
خرداد ۲۵, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی بزرگ اردستان اظهار کرد: مردم سعی کنند اهل تعاون و کمک به دیگران باشند که این وعده خداوند است و نتیجه آن تقوی است.

وی افزود:امام جمعه اردستان گفت: همه مردم و مسئولان در هر شرایطی که قرار داریم مسئول بوده و همه باید کارمان را بر اساس استحکام انجام دهیم و از کار به هر جهت بیزار باشیم.

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان که مسئولیت قبول کرده اند باید تا آخر پای مسئولیست شان بمانند و هر کاری که از دستشان بر می آید به مردم عرضه داشته و خدمت گذار بدون منت به مردم باشند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مسئولان وعده های داده شده را محقق کنند، تصریح کرد: اشتغال که یکی از مشکلات اساسی اردستان است و برایش برنامه ریزی انجام شده تلاش کنید تا  امید و نشاط جوانان ما تامین شود.

وی تاکید کرد: مشورت و همگرایی در کار خیر مردم و مسئولان باید وجود داشته باشد وانتطار مردم از مسئولان درجه یک کشور و اجرایی این است که همچنان به سوگندی برای تلاش و کوشش خود همت کنند.

امام جمعه اردستان خاطر نشان کرد: افراد هجرت کرده از منطقه به فکر شهرستان باشند که در این خصوص  هم گرایی برای رفع مشکلات لازم است.

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: شهرستان اردستان دارای تمدن عظیمی است که هر کجا صاحب این تمدن بود شهرستان را به اوج می رساند شهری که مدرس ها از آن برخاسته است.

وی یادآوری کرد: همه مسئولان نوکر مردم هستند و شأن ما خدمت به آنان است و سعی کنیم کار ارباب رجوع را به تعویق نیاندازیم.

امام جمعه اردستان با اشاره به وجود امنیت اعلام کرد: دشمنان برای برهم زدن این امنیت دندان تیز کرده، لذا مردم با نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به نیمه کار ماندن ساختمان مصلی اردستان اعلام کرد: باتلاش هایی که صورت گرفته و مساعدت های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پنجاه ۵۰ میلیارد ریال بودجه برای آن مجوز گرفته شده است.