جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

قوای سه گانه باید در جهت مبارزه با اهداف دشمن و خدمت به مردم تلاش کنند

فرماندار اردستان، گفت: در سطح کلان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری همه قوای سه گانه بایستی در کنار هم و متحد در جهت مبارزه با اهداف دشمن و خدمت به مردم تلاش نمایند.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تأملی در سخنرانی قبل از نماز عید فطر در مصلی بزرگ شهر اردستان اظهار کرد: اردستان با تقدیم صدها شهید از بهترین فرزندان خود در دفاع از انقلاب دین خود را ادا نموده است.

وی افزود: اردستان صحنه های تاریخی همچون تشییع ۴۵ شهید در یک روز در اردستان و زواره قهرمان را خلق و  تقدیم انقلاب و رهبری نموده است.

فرماندار اردستان گفت: اردستان فرزندان منتخب آن همواره در طول انقلاب نمایندگان شایسته و تصدی امور نظام را در سرتاسر استانی و ملی داشته اند.

تأملی با بیان اینکه اینجانب به عنوان خدمت گذاری کوچک مفتخرم که امروز با این سرمایه های عظیم بتوانیم منطقه را به جایگاه واقعی خود  برسانیم، تصریح کرد: بدون شک حفظ وحدت و انسجام و یک پارچگی امروز در این شرایط عمومی کشور  مهمترین راهبرد رسیدن به موفقیت است.

وی تاکید کرد: در سطح کلان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری همه قوای سه گانه بایستی در کنار هم و متحد در جهت مبارزه با اهداف دشمن و خدمت به مردم تلاش نمایند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در این شهرستان نیز مردم بایستی با تجربه گرفتن از برخی ناکامی های گذشته برخاسته از اختلافات خانمان سوز سیاسی و محلی با حفظ انسجام در راستای حل مشکلات و رسیدن به پیشرفتی که سزاوار آن هستند مسئولان اجرایی را یاری نمایند.

تآملی تصریح کرد: رویکرد بنده حقیر توجه و برنامه ریزی برای  تک تک نقاط این شهرستان بوده و بر اساس توجه به استعدا دهای مغفول مانده و رفع شاخص های محرومیت حرکت خواهیم کرد.

وی یادآوری کرد: حقیر به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید و البته خدمتگذار کوچک برای شما به اعتماد و باور شما امروز بیش از  هر چیز دیگری نیاز دارم.

فرماندار اردستان افزود: امیدوارم به زودی و در آینده نزدیک با اتفاقات خوبی که در شهرستان در حوزه های مختلف توسعه خصوصا بخش اقتصادی و رفع اشتغال که امروز بزرگترین دغدغه جوانان این شهرستان است محصول این اعتماد و باور را از نزدیک مشاهده کنیم.

انتهای پیام / کد خبر30102

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار