جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر کمپ ترک اعتیاد زندگی دوباره اردستان:

نخستین کمپ ترک اعتیاد اردستان راه اندازی شد

مدیر کمپ ترک اعتیاد زندگی دوباره اردستان گفت: این کمپ نخستین کمپ ترک اعتیاد اردستان است که با ظرفیت ۴۵ نفر آغاز به کار کرده است.

به گزارش صبح اردستان، محسن الهیاری در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: کمپ ترک اعتیاد زندگی دوباره واقع در اردستان شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: ضمن تشکر از مسئولان شهرستان اردستان که در راه اندازی مرکز ترک اعتیاد همکاری داشتند افزود: کمپ ترک اعتیاد زندگی دوباره با بهره گیری از کارشناسان متخصص حوزه ترک اعتیاد راه اندازی شده است.

مدیر کمپ ترک اعتیاد زندگی دوباره اردستان گفت: این کمپ نخستین کمپ ترک اعتیاد اردستان است که با ظرفیت ۴۵ نفر آغاز به کار کرده است.

الهیاری با بیان اینکه پس از مدتها مجوز تاسیس نخستین کمپ ترک اعتیاد اردستان صادر شده است، تصریح کرد: هم اکنون این مرکز فعال بوده و پذیرای افراد معتاد خواهد بود.

وی تاکید کرد: متاسفانه هم‌اکنون با وجود مضرات و معضلاتی که مواد مخدر در جامعه ایجاد می کند شاهد رشد مصرف این مواد در بین جوانان منطقه هستیم، لذا چنین کمپی برای شهرستان اردستان ضروری بود.

مدیر کمپ ترک اعتیاد زندگی دوباره اردستان خاطرنشان کرد: در فرهنگ سنتی ما اعتیاد یک مشکل اخلاقی عنوان می شود و اعتیاد نه مشکل اخلاقی و نه ضعف اراده است، بلکه بیماری  جسمی و روانی با پیامدهای اجتماعی است.

الهیاری تصریح کرد: کمپ ترک اعتیاد زندگی دوباره اردستان با بهره گیری از کارشناسان متخصص حوزه ترک اعتیاد راه اندازی شده است.

انتهای پیام / کد خبر30127

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار