پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

نمایندگان مجلس در انجام امور مردم تسریع کنند/ نظارت بر عملکرد نمایندگان نیز امری لازم است

امام جمعه اردستان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت جایگاه نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان باید سال به سال پیشرفت داشته باشند و در انجام امور مردم تسریع کنند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار کرد: جایگاه نمایندگان مجلس که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان به آن اشاره داشتند مهم بوده و باید در خدمت مردم باشند.

وی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت جایگاه نمایندگان مجلس یادآوری کرد: نمایندگان باید سال به سال پیشرفت داشته باشند و در انجام امور مردم تسریع کنند.

امام جمعه اردستان گفت: ساده زیستی باید در دستور کار نمایندگان مجلس باشد و توجه به رفع مشکلات مردم و دشمنی با دشمنان نظام پیگیری لوایحی که مصوب و اجرا نشده حتما پیگیری شده و توجه به رفع مشکلات و دشمنی دشمنان نظام نیز داشته باشند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مجلس یکی از سه رکن اصیل کشور است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس با مصوبات و نظارتی که دارند می توانند برای کشور موثر باشند و نظارت بر عملکرد نمایندگان نیز امری لازم است.

وی تاکید کرد: عده ای وادادگان سیاسی در داخل و خارج کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند و در صدد انجام خواسته های دشمن در خصوص مذاکره با آمریکا هستند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: ترامپ همچنان رهبر شیطان بوده و در مذاکرات و هرکجا که مصوبه ای به نفع او نباشد آن را قبول ندارد که اخیرا هم از شورای حقوق بشر خارج شد تا هر کاری خواست بکند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه یک سری در داخل کشور عقل سیاسی و اجتماعی ندارند و دم از صحبت و مذاکره با آمریکا می زنند، افزود: بیش از این با احساسات مردم بازی نکنید و به فکر معیشت مردم باشید.

حجت الاسلام دهشیری با توجه به هفته قوه قضائیه گفت: شأن اجرای عدالت و برگرداندن امنیت به جامعه از وظایف قوه قضائیه بوده که باید به درستی انجام شود و آنچه که از دادگستری به مردم می رسد همان عدالت است که امیدواریم مورد پذیرش مردم باشد.

وی با اشاره به روز اصناف به این قشر توصیه کرد: اجناس موجود خود را به قیمت گران به مردم نفروشید که این خود عین بی انصافی است.

انتهای پیام / کد خبر30176

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار