جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان:

روح اقتصاد، تولید کالای ایرانی است/ بزرگترین تهدید برای اقتصاد کشور واردات بی‌رویه قاچاق و اقلامی است که خودمان داریم

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: مقام معظم رهبری ده سال در خصوص وضعیت اقتصادی شعار سال را قرار داده، لذا روح اقتصاد تولید کالای ایرانی است که هنوز به درستی شکل نگرفته است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان اظهار کرد: دشمنان اسلام با حادثه هفتم تیر گفتند انقلاب زمین خورده است ولی راه به جایی نبردند.

وی افزود: همه آحاد مردم در خصوص کالای ایرانی و حمایت از آن وظیفه داریم تا در برابر نقش شوم دشمنان مقاومت و مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: نقشه دشمنان این است که اسلام را زمین گیر کرده و آن را ناکارآمد جلوه دهند، لذا بهترین راه برای مقابله با این حملات اقتصادی دشمن اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام مسعودیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری ده سال در خصوص وضعیت اقتصادی شعار سال را قرار داده تصریح کرد: روح اقتصاد تولید کالای ایرانی است که هنوز به درستی شکل نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان تاکید کرد: طراحان مسائل اقتصادی نقشه ها کشیدند تا اقتصاد جامعه را قفل کنند و نظام را نا کارآمد نشان دهند.

وی با بیان اینکه موضوع حمایت از کالای ایرانی را همه به صورت شعاری عمل می کنند، تصریح کرد: کشور چهار سال و بیشتر درگیر برجام شد و هیچ مشکلی حل نشد.

حجت الاسلام مسعودیان خاطرنشان کرد: بزرگترین تهدید به اقتصاد کشور واردات بی رویه قاچاق و اقلامی است که خودمان داریم و آن را وارد می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان یادآوری کرد: جلسات در حمایت از تولیدات داخل امر مقام معظم رهبری بوده لذا باید به آن پرداخته شود تا دردی از مستضعفان را کم کنیم.

انتهای پیام / کد خبر30233

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار