صبح اردستان

مسئولان چپ و راست را کنار گذاشته و اقتصاد کشور را نجات دهند

کدخبر: 30264
تیر ۸, ۱۳۹۷ در ساعت ۳:۱۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: هر قشری وظیفه خود را از رهنمودهای مقام معظم رهبری بگیرد هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس قوه قضائیه نکاتی اساسی را گفتند که یکی از آنها دقت قضات در عادلانه قضاوت کردن و دیگری اینکه مصلحت مردم و جامعه را در نظر گرفته و اطلاع رسانی به مردم را هم فراموش نکنند.

امام جمعه اردستان گفت: برخورد با مفسدین از راهنمایی های مقام معظم رهبری بود، لذا هر نفر آلوده در هر کجا و در بدنه نظام باشد باید شناسایی  و بدون ملاحظه با او برخورد شود.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه فساد را باید شناسایی و با آن برخورد شود، تصریح کرد: آشوب های اجتماعی که در جامعه شاهد هستیم به بار نشستن توطئه دشمن است که به آن اشاره می کرد و در این راستا موج سوارانی هم وارد بازار اقتصاد شدند.

وی تاکید کرد: مخربان اقتصادی جوی را ایجاد کردند که تحریم های سنگینی در راه است و با این نیت قیمت ها را بالا بردند تا بازار ملتهب شود و خود مسئولان متوجه شده اند که توطئه بزرگی در راه است و باید برای آن فکری بکنند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: همانطور که دشمنان گفتند  تحریم ها کار خود را کرده و ما داریم به جلو می رویم و این خود یک هشدار است و اختلاسها نشان از ناسالم بودن رده های مدیریتی می دهد.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: مسئولان چپ و راست را کنار بگذارند  و اقتصاد کشور را نجات دهند  و اقتصاد را مقاوم سازی کنند و از مصرف بی رویه جلوگیری کنند که این موضوع را مقام معظم رهبری مرتبا تذکر می دهند.

وی یادآوری کرد: ناخدای کشتی انقلاب ناجی خواهد بود و این انقلاب را نگه خواهد داشت، لذا نمایندگان مجلس  وظیفه دارند ریل گذاری برای اجرای کارهای دولت را مد نظر قرار دهند تا کارها سریع انجام شود.