صبح اردستان

۶۴درصد از جمعیت شهرستان اردستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

کدخبر: 30360
تیر ۲۰, ۱۳۹۷ در ساعت ۸:۱۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ احمد علی امیری پور عصر امروز بمناسبت هفته تأمین اجتماعی در نشست خبری در محل تامین اجتماعی اردستان اظهار کرد: از تعداد ۲۶کارگاه هایی که برای بخشودگی جرائم فرم پر کرده اند ۱۴کارگاه جرائم آن پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ جرائم بخشودگی کارگاه های شهرستان اردستان بیش از پنج میلیارد ریال بوده که مورد مشمول معافیت قرار گرفته است.

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: تامین اجتماعی اردستان در سه ماهه اول سال۹۷ و توسعه بیمه مشاغل آزاد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

امیری پور با بیان اینکه از سالهای ۹۴تا ۹۶ بیمه بیکاری در شهرستان اردستان کاهش داشته، تصریح کرد: تعداد افرادی که در حال حاضر بیمه بیکاری دریافت می کنند۱۵۹نفر هستند.

وی تاکید کرد: تعامل مردم با تامین اجتماعی شهرستان در سال۹۶ از طریق دبیرخانه الکترونیک ایجاد شده است که کار مراجعه کنندگان را تسریع بخشیده است.

رئیس شعبه تامین اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکهزار و ۴۷۹کارگاه فعال در سطح شهرستان اردستان وجود دارد که نسبت به اسفند۹۶تعداد ۲۱مورد کارگاه تعطیل شده است.

امیری پور تصریح کرد: از یکهزار و ۵۴۳نفر مستمری بگیران تامین اجتماعی اردستان ۴۴۹نفر افراد بازمانده، ۸۷نفر از کار افتاده و یکهزار و هفت نفر مستمری بگیر هستند.

وی یادآوری کرد: تعداد ۲۷هزار و ۶۰نفر از جمعیت اردستان که ۶۴درصد از جمعیت شهرستان را تشکیل می دهد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی اردستان همچنین اعلام کرد: در حال حاضر ۶۶۷نفر از رانندگان از بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی اردستان تاکید کرد: در شهر ستان اردستان و سال گذشته ۱۵هزار دفترچه تامین اجتماعی تعویض و صادر شده که۱۱هزار مورد آن مربوط به شهر اردستان بوده است.