شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
در آستانه ولادت امام رضا(ع)/

عطر و بوی حرم رضوی در اردستان پیچید/ تصاویر

همزمان با دهه کرامت ،خدام رضوی با حمل پرچم بارگاه مطهر امام هشتم (ع) در میان مردم اردستان حضور یافته و مورد استقبال پرشور مردم این شهر قرار گرفتند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت رضا(ع) شامگاه دوشنبه خدام رضوی با حمل پرچم بارگاه مطهر امام هشتم (ع) در میان مردم اردستان حضور یافته و مورد استقبال پرشور مردم این دیار قرار گرفتند.

این مراسم از محل پمب بنزین اردستان تا محل امامزاده اسماعیل اردستان بصورت راهپیمایی انجام و مداحان اهل بیت «ع» به مولودی خوانی در وصف خجسته سالروز میلاد حضرت رضا(ع) پرداختند.

امام جمعه اردستان در این مراسم اظهار کرد: دهه کرامت برای ما بسی مغتنم و محترم است و به خدام امام رضا(ع) خسته نباشید عرض می کنیم که عطر ولایت را درجای جای میهن اسلامی می پراکنند.

حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: اعلام شده است خادمان امام رضا می آیند و مردم به این شکل برنامه ریزی کردند و با شور و شوق و شعف حضور پیدا کرده اند و این برای ما افتخار بزرگی است و دشمن کور خوانده است که نگاه چپ به حرم ائمه داشته باشد و پرچم حضرت امام رضا(ع) همچنان در اهتزاز خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر30559

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار