صبح اردستان

کشف ۱۳محموله قاچاق در اردستان/ ۱۴ متهم دستگیر شدند

کدخبر: 30613
مرداد ۴, ۱۳۹۷ در ساعت ۳:۴۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفتگو صاحب نیوز اظهار کرد: به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تدابیر فرماندهی ناجا مبنی بر مبارزه جدی با قاچاق کالا، مراتب در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در یگان انتظامی اردستان قرار گرفت.

وی افزود: به همین دلیل ماموران انتظامی اردستان با انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی با مقامات قضایی موفق به کشف ۱۳ محموله قاچاق در یک ماه گذشته شده اند.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: محموله های قاچاق کشف شده شامل چوب جنگلی، سوخت قاچاق، موتور سیکلت CRM، موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی غیر مجاز، انبه خارجی، پارچه و لباس خارجی و چرخ خیاطی بوده است.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه در این زمینه محموله های دیگری همچون مواد خوراکی خارجی غیر مجاز، تنباکو، کفش مجلسی، کفش ورزشی و حنای خارجی به دست آماده است، تصریح کرد: کلیه موارد با هماهنگی تعزیرات حکومتی کشف و ضبط شده است.

وی تاکید کرد: در این بین ۱۴ نفر متهم دستگیر که به همراه کالاهای کشف شده برای تعیین تکلیف تحویل تعزیرات حکومتی اردستان شدند.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: از همشهریان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.