صبح اردستان

سفر چندساعته وزیر وزرش و جوانان گلایه های مردمی را به همراه داشت

کدخبر: 30628
مرداد ۵, ۱۳۹۷ در ساعت ۳:۰۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: پنجم مرداد یادآور یادگار بزرگ حضرت امام خمینی(ره) در نظام اسلامی یعنی تاسیس نماز جمعه است و تنها نمازی است که تمام ویژگیهای یک نماز را دارد.

وی افزود: نماز های جمعه کشورمان بازتاب ملی و بین المللی دارد و خشم دشمن آشکار می شود از این ازدهام ملت در سنگر نماز جمعه و کام آنان را تلخ  می کند.

امام جمعه اردستان گفت: خادمان این ملت یعنی مسئولان بهتر است حضورشان در بین مردم و نماز جمعه دیده شود ولی حضورشان کمرنگ و بعضی مواقع غمرنگ است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه رئیس جمهور صحبتهایی انقلابی در خطاب به ترامپ داشتند که ستودنی است تصریح کرد، اما ترامپ بی عهد توهین کرد و تحقیر و تهدید هم داشت که سردار سلیمانی جواب او را قاطعانه دادند.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها آبرویی برای ماندن در یمن ندارند و در برابر انصارلله که امکانات خاصی هم ندارند خار و ذلیل شده اند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: بعضی ها برای اینکه برای خودشان حاشیه ای امن دست و پا کنند به دشمنان روی خوش نشان می دهند که باید در رفتارشان تغییر را نشان دهند.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: عملیات مرصاد روزی بود که بخشهایی از کرمانشاه را گرفتند و با گول خوردگان نظام در صدد دست یابی به کل کشور بودند که سیلی محکمی از ایران خوردند.

ححت الاسلام دهشیری یادآوری کرد: وزیر ورزش و جوانان در سفر خود کمتر از چند ساعت شهرهای نطنز و اردستان را در نوردید که این گلایه مردمی را به همراه داشت  و می طلبید که بیشتر در بین مردم می ماند.