صبح اردستان

انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه خواهد داد

کدخبر: 30759
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۰:۳۸ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، پیش از ظهر امروز مراسم محفل انس و مودت اردویی پیشکسوتان سپاه مرحله اول سال۹۷ که با شعار ورزش، آمادگی، اقتدار، عزت توسط کانون بازنشستگان سپاه اردستان  تدارک دیده شده بود در روستای سرابه کچو مثقال برگزار شد.

سرهنگ حسن فخرل در این مراسم اظهار کرد: سپاه اردستان با هماهنگی بهداشت شهرستان در خصوص سلامت پیشکسوتان دغدغه هایی داشته که نسبت به آن اقدامهای خوبی را انجام داده است.

وی افزود: کلیه برنامه هایی که در سپاه انجام می شود ماحصل و نتیجه برنامه های پیشکسوتان است که به تجربیات شما نیاز است.

فرمانده سپاه اردستان گفت: بازنشستگان سپاه که در حال حاضر در خدمتشان هستیم افرادی هستند که سالها در جبهه بودند و باید جوانان فعلی از تجربیات آنان استفاده کنند.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه همه باید پای انقلابمان بایستیم، تصریح کرد: باید با توطئه های مختلف دشمن مقابله کنیم و مطمئن باشید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه خواهد داد.

مواظب باشید در حبهه دشمن کار نکنید

حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان در ادامه مراسم اظهار کرد: در رابطه با التهابات اخیر درکشور اینقدر بگویم دشمنی که در جنگ فرهنگی، سیاسی و امنیتی شکست خورده الان روی به جنگ اقتصادی آورده و با روی آوردن به جنگ روانی می خواهد هدف خود را عملی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: در چنین زمانی همانطور که قرآن در آیه ۱۲۰ سوره آل عمران می فرماید باید صبر و تقوی داشت و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و با صبر و استقامت آینده انقلاب را خواهید دید.

وی افزود: تقوی فردی و سیاسی داشته باشید و دشمن خود را بشناسید و مواظب باشید در حبهه دشمن کار نکنید و زبان و بلندگوی دشمن نشوید و تقوی عقلانی داشته باشید که بازهم به بصیرت بر می گردد.

حجت الاسلام مسعودیان خاطرنشان کرد: آینده بسیار روشن است و مکر دشمنان سر سوزنی به شما ضرر نمی تواند بزند.

در ادامه مراسم برنامه های ورزشی در رشته های دارت، طناب کشی و پنالتی گل کوچک اجرا شد.