پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس مسائل مذهبی:

شهیدان رجایی و باهنر بزرگ شده مکتب ولایت بودند/ بهترین سند تاریخی برای اثبات ولایت، قرآن کریم است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر این مهم را می رساند که این دو شهید بزرگوار بزرگ شده مکتب اهل بیت و ولایت بودند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ غلامعلی کرمی پیش از ظهر امروز در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اردستان، اظهار کرد: نقش ولایت در قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی افزود: بهترین سند تاریخی برای اثبات ولایت، قرآن کریم است که تمام زوایای آن را مورد بررسی قرار داده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: ما مبلغان وظیفه داریم برای اثبات ولایت از قرآن برای تبلیغ مردم استفاده کنیم چون سند محکمی است.

کرمی با بیان اینکه ولایت پرچمدار تمام زمان ها بوده است، تصریح کرد: در عصر کنونی نیز ولایت برای پرچمداری هدایت و تکامل بشریت و جامعه اسلامی و انسانی نقش مهمی را ایفا می کند.

وی تاکید کرد: غدیر خم در بطن اسلام به وجود آمد تا اهمیت مسئله ولایت را به نحو احسن تبیین کند و هشتم شهریور مصادف با هفته دولت و بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر این مهم را می رساند که این دو شهید بزرگوار بزرگ شده مکتب اهل بیت و ولایت بودند.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با سادگی، متانت و به دور از تجمل گرایی و اشرافی گری با مدیریت جهادی توانستند خدماتی را به مردم ارائه دهند.

کرمی تصریح کرد: برخی از مسئولان کنونی ما باید با تأسی به سیره اهل بیت و الگو قرار دادن شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی همچون رجایی و باهنر به مردم فهیم و زحمت کش ایران اسلامی خدمت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان باید حلاوت اقتصاد را به کام مردم بچشانند و بنابر این هیچ فردی با تجمل گرایی، ویلانشینی و آپارتمان های آنچنانی و ماشین های گران قیمت نمی تواند خود را خدمتگذار واقعی مردم بداند.

انتهای پیام / کد خبر30983

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار