صبح اردستان

مسئولان نسبت به رفع مشکلات سرمایه گذاران همت کنند/ در اصفهان کار نشدنی نداریم

کدخبر: 31004
شهریور ۷, ۱۳۹۷ در ساعت ۲:۴۷ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ محسن مهر علیزاده پیش ازظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن دانشگاه پیام نور اردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در این ایام از زحمات دولت ها تقدیر می شود تا یادشان باشد خدمتگذار مردم هستند و بدانند چه عهد و پیمانی با مردم داشته اند و در واقع این ایام زمان محاسبه خود دولت است.

وی با بیان اینکه باید منطقه و انسان ها را در همه زمینه ها توسعه بدهیم، افزود: اردستان شهر و زادگاه شهید مدرس است، فردی که با جمله معروف خود «سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست» راه را به همه نشان داد.

استاندار اصفهان گفت: وجود ۵۰شهید در یک روستای اردستان نشان می دهد که چقدر مردم این منطقه ارزشمند هستند و ریشه در تاریخ کهن کشور دارند.

مهر علیزاده با بیان اینکه مشکلات زیادی در استان اصفهان وجود دارد اما در اصفهان کار نشدنی نداریم و همه کارها شدنی است، تصریح کرد: هر چند کار انجام نشده خیلی وجود دارد، اما انسان های پر کار، فعال، اهل رقابت و رشد همراه امکانات هم وجود دارد و اصفهان یکی از استان های پر پول و سرمایه کشور است.

* اشتغالزایی برای ۳۰۰۰ نفر با فعالسازی معدن مس اردستان

وی تاکید کرد: معادن ویژه و خاصی برای استخراج و بهره برداری در اردستان وجود دارد منتها آنچه که نداریم همت و وظیفه شناسی است که باید قدری تلاش ها را بیشتر کنیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان ذیربط استان و شهرستان نسبت به رفع مشکلات موجود برای سرمایه گذاران منطقه همت کنند.

مهرعلیزاده تصریح کرد: معدن مسی در اردستان وجود دارد که چند سالی است رها شده و در صورت فعالسازی برای حدود سه تا چهار هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی اعلام کرد: لازم است جلسه ای برای این هفت یا هشت طرحی که قرار است در اردستان اجرایی شود در دفتر استانداری با حضور صاحبان سرمایه برگزار شود.