صبح اردستان

بهره‌مندی ۳۰۰ دانش‌آموز اردستانی از هدایای مردمی در جشن عاطفه‌ها

کدخبر: 31135
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷ در ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ ابوالقاسم صادقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در محل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اردستان اظهار کرد: جشن عاطفه ها امسال همچون سالهای گذشته به منظور حمایت دانش آموزان بی بضاعت و تحت حمایت کمیته امداد برگزار می شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان تعداد ۲۱۰ نفر دانش آموز را تحت پوشش خود دارد که با توجه به حضور دانش آموزان متفرقه ۳۰۰ دانش آموز در جشن عاطفه ها و در آغاز بازگشایی مدارس از هدایای مردمی بهره مند می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان گفت: سیاست کمیته امداد بر این است که جمع آوری کمکهای مردمی و خیران بصورت الکترونیکی انجام گیرد تا هزینه ها کم شود.

صادقی با بیان اینکه پایگاه های جشن عاطفه ها به سبک جدید و رو در رو با افراد خیر و بصورت الکترونیکی کمکها دریافت خواهد شد، تصریح کرد: جلساتی  که با خیریه ها انجام شده نظر بر این شد تا هم افزایی ویژه ای انجام شود.

وی تاکید کرد: برای خدمات رسانی به افراد تحت پوشش کمیته و افراد نیازمند ساماندهی خیریه ها یکی از اهداف کمیته امداد اردستان خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان خاطرنشان کرد: امسال این کمیته توانسته ۲۳ کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج را به مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال به افراد نیازمند پرداخت کند.

صادقی با بیان اینکه امسال در شهرستان اردستان ۲۶۰ میلیون ریال زکات فطره جمع آوری شده، افزود: جمع آوری زکات رشد ۱۸ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

وی اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان یکهزار و ۷۰۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ نفر را تحت پوشش خود دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان یادآوری کرد: اعلام امادگی کمیته امداد جهت دریافت وجوهات نقدی جشن عاطفه ها با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۲۱۷۶ نزد بانک ملی و شماره گیری #۳*۵*۰۳۱۱*۸۸۷۷* . مهیا شده، لذا از خیران گرانقدر دعوت می شود در این امر خیر شرکت نموده و لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان و دانشجویان را تهیه کنند.