شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

اگر امنیتی را در عزاداری‌ها شاهدیم به برکت نظام اسلامی است

امام جمعه اردستان گفت: عزاداری ها باید به سمت مطلوب برود و جوانان و مردم این مقدار که برای عزاداری مایه می گذارند انتظار است تا در نماز جماعت و نماز جمعه هم حضور چشمگیری داشته باشند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع اردستان ضمن اشاره به واقعه عاشورا و تسلیت گفتن به محضر حضرت مهدی (عج) و نیز با اشاره به نامگذاری ۱۱محرم به نام روز تجلیل از اسرا و جانبازان اظهار کرد: ۱۲محرم نیز شهادت امام زین العابدین(ع) است که بیش از ۳۰ سال بعد از حادثه کربلا اتفاق افتاده و ایشان بعد از شهادت امام حسین(ع) رسالت سنگینی را بر عهده داشته اند.

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس و نیز بازگشایی مدارس قرار داریم بهتر بود تا برگزارکنندگان برنامه های هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در نماز جمعه نمود بیشتری پیدا می کردند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه چهار میلیون دانشجو و ۲۴میلیون دانش آموز در کشور داریم، تصریح کرد: باید از این مغزهای آماده استفاده کنیم تا آیندگان بتوانند خدمت بیشتری به جامعه بکنند.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: حقوق قشر فرهنگی خیلی اندک است، اما فرهنگیان ما هوشیار بوده و تن به دسیسه های دشمن نخواهند داد.

وی با تشکر از همه عزاداران شهرستان اردستان که تذکر مسئولان را گوش دادند و عزاداری سالمی را برگزار کردند، تصریح کرد: اگر امنیتی را شاهد هستیم همه به برکت نظام جمهوری اسلامی و نیروهای انتظامی و امنیتی است که با همکاری مردم آن را ایجاد می کنند.

امام جمعه اردستان متذکر شد: عزاداری ها باید به سمت مطلوب برود و جوانان و مردم این مقدار که برای عزاداری مایه می گذارند انتظار است تا در نماز جماعت و نماز جمعه هم حضور چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام / کد خبر31377

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار