صبح اردستان

اگر امنیتی را در عزاداری‌ها شاهدیم به برکت نظام اسلامی است

کدخبر: 31377
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ در ساعت ۳:۲۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع اردستان ضمن اشاره به واقعه عاشورا و تسلیت گفتن به محضر حضرت مهدی (عج) و نیز با اشاره به نامگذاری ۱۱محرم به نام روز تجلیل از اسرا و جانبازان اظهار کرد: ۱۲محرم نیز شهادت امام زین العابدین(ع) است که بیش از ۳۰ سال بعد از حادثه کربلا اتفاق افتاده و ایشان بعد از شهادت امام حسین(ع) رسالت سنگینی را بر عهده داشته اند.

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس و نیز بازگشایی مدارس قرار داریم بهتر بود تا برگزارکنندگان برنامه های هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در نماز جمعه نمود بیشتری پیدا می کردند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه چهار میلیون دانشجو و ۲۴میلیون دانش آموز در کشور داریم، تصریح کرد: باید از این مغزهای آماده استفاده کنیم تا آیندگان بتوانند خدمت بیشتری به جامعه بکنند.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: حقوق قشر فرهنگی خیلی اندک است، اما فرهنگیان ما هوشیار بوده و تن به دسیسه های دشمن نخواهند داد.

وی با تشکر از همه عزاداران شهرستان اردستان که تذکر مسئولان را گوش دادند و عزاداری سالمی را برگزار کردند، تصریح کرد: اگر امنیتی را شاهد هستیم همه به برکت نظام جمهوری اسلامی و نیروهای انتظامی و امنیتی است که با همکاری مردم آن را ایجاد می کنند.

امام جمعه اردستان متذکر شد: عزاداری ها باید به سمت مطلوب برود و جوانان و مردم این مقدار که برای عزاداری مایه می گذارند انتظار است تا در نماز جماعت و نماز جمعه هم حضور چشمگیری داشته باشند.