پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره محیط زیست اردستان:

شکارچیان متخلف اردستان در دام قانون گرفتار شدند

رئیس اداره محیط زیست اردستان گفت: در مرحله اول دو نفر متخلف که داخل یک دستگاه پراید بودند و در صندوق عقب خودرو مذکور لاشه کامل و پوست نشده کل وحشی کشف می گردد شناسایی و دستگیر می شوند.

محمد عباسی در گفت و گو با صبح اردستان،  اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان درمنطقه حفاظت شده کهیاز دو نفر متخلف را که بر خلاف مقررات اقدام به شکار غیر مجاز یک راس کل وحشی نموده بودند دستگیر کردند.

وی افزود: در مرحله اول دو نفر متخلف که داخل یک دستگاه پراید بودند و در صندوق عقب خودرو مذکور لاشه کامل و پوست نشده کل وحشی کشف می گردد شناسایی و دستگیر می شوند.

رئیس اداره محیط زیست اردستان گفت:  هویت دو  نفر دیگر که در شکار غیرمجاز دست داشتند و  متواری شده اند شناسایی و پرونده ای به همین منظور در دادگاه عمومی بخش زواره درحال رسیدگی می باشد.

عباسی با بیان اینکه هر چهار نفر متخلف دارای سابقه می باشند که تاکنون چندین اسلحه قاچاق نیز از آنها طی سالیان گذشته کشف و ضبط شده، تصریح کرد: براساس آخرین مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست ضرر و زیان شکار غیر مجاز یک راس کل وحشی ۱۰۰ میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: منطقه حفاظت شده کهیاز درشرق اردستان با وسعت ۹۰ هزار هکتار واقع شده و زیستگاه مناسبی برای حفظ و بقای تنوع زیستی منطقه است.

انتهای پیام / کد خبر31463

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار