پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

فعالیت های خوب انتظامی ستودنی است

امام جمعه اردستان، گفت: فعالیت خوب انتظامی ستودنی است و بشارت های امید آفرینی از سوی مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری و لشکری داشتیم که منجر به گوشمالی سخت دشمن شد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: نقش عجیب حضرت سجاد در پاسداشت خون شهدای کربلا خیلی مهم بوده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری دراجتماع صدهزار نفری بسیحیان با نام اقتدار عاشورایی نقش جوانان و بسبج را بازتاب داد و نقش مردم را مشخص و آمریکا را تحقیر کرد و افزود: افرادی را که دل و چشم به آمریکا دوخته اند خائن به این ملت هستند.

امام جمعه اردستان گفت: نقش جوانان در مقابله با  توطئه های دشمن مهم بوده و تسلیم آمریکا شدن یعنی اینکه  تحقیر شدن در برابر آمریکاست.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه روز نیروی انتظامی را گرامی می داریم، تصریح کرد:  نیروی انتظامی در اردستان موفقیت های خوبی داشته و پلیس با رأفت و اقتدار به کار خود ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: پلیس اگر امروز در جامعه و بین مردم محبوبیت دارد به جهت داشتن رأفت و اقتداری است که این نیرو دارد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کل کشور ۱۲هزار شهید داده که هشت هزار نفر این شهیدان مربوط به هفته دفاع مقدس بوده و باب شهادت هنوز هم برای این نیرو باز است.

خطیب جمعه اردستان ضمن اینکه فعالیت خوب انتظامی ستودنی است، افزود: بشارت های امید آفرینی از سوی مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری و لشکری داشتیم که منجر به گوشمالی سخت دشمن شد.

حجت الاسلام دهشیری همچنین تصریح کرد: ادای ایران در دیوان لاهه به ثمر نشست و مشخص شد تحریم های آمریکا بر علیه ایران ظالمانه بوده است.

وی شکسته شدن حباب سکه و دلار که با شلیک موشک ها و وحدت سران اتفاق افتاد کاری خوب و پسندیده اعلام کرد و افزود: مسئولان با مهار الین اسب چموش دلار سعی کنندارامش را به جامعه بازگردانند.

نمایشگاهی از دستاوردهای پلیس بمناسبت هفته انتظامی در حیاط مسجد جامع برای نمازگزاران تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام / کد خبر31488

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار