صبح اردستان

فعالیت های خوب انتظامی ستودنی است

کدخبر: 31488
مهر ۱۳, ۱۳۹۷ در ساعت ۱:۴۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: نقش عجیب حضرت سجاد در پاسداشت خون شهدای کربلا خیلی مهم بوده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری دراجتماع صدهزار نفری بسیحیان با نام اقتدار عاشورایی نقش جوانان و بسبج را بازتاب داد و نقش مردم را مشخص و آمریکا را تحقیر کرد و افزود: افرادی را که دل و چشم به آمریکا دوخته اند خائن به این ملت هستند.

امام جمعه اردستان گفت: نقش جوانان در مقابله با  توطئه های دشمن مهم بوده و تسلیم آمریکا شدن یعنی اینکه  تحقیر شدن در برابر آمریکاست.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه روز نیروی انتظامی را گرامی می داریم، تصریح کرد:  نیروی انتظامی در اردستان موفقیت های خوبی داشته و پلیس با رأفت و اقتدار به کار خود ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: پلیس اگر امروز در جامعه و بین مردم محبوبیت دارد به جهت داشتن رأفت و اقتداری است که این نیرو دارد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کل کشور ۱۲هزار شهید داده که هشت هزار نفر این شهیدان مربوط به هفته دفاع مقدس بوده و باب شهادت هنوز هم برای این نیرو باز است.

خطیب جمعه اردستان ضمن اینکه فعالیت خوب انتظامی ستودنی است، افزود: بشارت های امید آفرینی از سوی مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری و لشکری داشتیم که منجر به گوشمالی سخت دشمن شد.

حجت الاسلام دهشیری همچنین تصریح کرد: ادای ایران در دیوان لاهه به ثمر نشست و مشخص شد تحریم های آمریکا بر علیه ایران ظالمانه بوده است.

وی شکسته شدن حباب سکه و دلار که با شلیک موشک ها و وحدت سران اتفاق افتاد کاری خوب و پسندیده اعلام کرد و افزود: مسئولان با مهار الین اسب چموش دلار سعی کنندارامش را به جامعه بازگردانند.

نمایشگاهی از دستاوردهای پلیس بمناسبت هفته انتظامی در حیاط مسجد جامع برای نمازگزاران تدارک دیده شده بود.