جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

۱۵ شهرستان اصفهان مجمع سلامت را برگزار کرده اند

اردستان- مدیر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در استان اصفهان تاکنون ۱۵ شهرستان مجمع سلامت را برگزار و بیش از ۷ هزار نفر اطلاعات این حوزه را دریافت کرده اند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از خبرنگار مهر، پژمان عقدک ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین مجمع سلامت شهرستان اردستان اظهار داشت: به دنبال برگزاری مجمع ملی سلامت که در اسفند ۹۵ در سطح کشور برگزار شد مقرر شده که این مجمع در سطح استان و شهرستان ها برگزار شود.

وی افزود: هدف از راه اندازی مجمع سلامت ایجاد حداکثر همگرایی، هماهنگی و همکاری بین بخشی بین ادارات و دستگاه های مختلف شهرستان است که اگر به صورت ذاتی با شبکه بهداشت همکاری شود می تواند موجب ارتقاء وضعیت سلامت شهرستان ها شود.

مدیر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در استان اصفهان تا کنون ۱۵ شهرستان مجمع سلامت را برگزار کرده اند که بیش از هفت هزار نفر اطلاع رسانی حوزه سلامت را فرا گرفته اند و در هفته آینده مابقی شهرستان ها اقدام به برگزاری جلسه خواهند کرد.

عقدک تاکید کرد: در مجمع سلامت شهرستان ها خیران و سازمان های مردم نهاد و مدیران شهرستان حضور دارند که متولی آن مسئول شبکه بهداشت و درمان هر شهرستان خواهد بود.

وی افزود: وضعیت سلامت در استان اصفهان چند شاخص اصلی و کلی دارد که از میانگین کشوری خیلی بهتر بوده و در شهرستان های استان همچون اردستان نسبت به میانگین استانی وضعیت آن همواره بالاتر و بهتر است.

مدیر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین در خصوص سلامت توصیه کردند به جای اینکه موارد فقط زبانی باشد دغدغه ذهنمان نیز باشد و آن را درک کنیم و تا پای جان برای آن کار کنیم.

انتهای پیام / کد خبر31547

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار