جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

۱۱۶ نفر عضو کانون مداحان اردستان هستند/ انتخابات مجمع کانون مداحان برگزار می شود

اردستان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: تعداد مداحان شهرستان اردستان که اسامی آنها در سامانه طوبا ثبت شده ۱۱۶ نفر هستند که برادران۸۸ و خواهران ۲۸نفر می باشند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل ازخبرنگار مهر،حجت الاسلام سید جواد حیدری عصر امروز در نشست خبری در اردستان اظهار داشت:  انتخابات کانون مداحان در تاریخ ۹ آذر برگزار می شود.

وی افزود: کانون مداحان دارای ۵ نفر اعضای اصلی هستند که کارشان ساماندهی مداحان شهرستان و برگزاری کلاس ها و آموزش هایی همچون مقتل شناسی برای مداحان است.

رئیس ادداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: تعداد مداحان شهرستان اردستان که اسامی آنها در سامانه طوبا ثبت شده ۱۱۶ نفر هستند که برادران۸۸نفر و خواهران ۲۸نفر می باشند.

حیدری افزود: فرایند انتخابات مداحان با تشکیل اعضاء کانون به ریاست رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه، ناجا و اداره اطلاعات و رئیس شورای هیئات مذهبی و یک نفر مداح خوش نام که کاندیدد نمی شود تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی برای انتخابات آغاز شده باید افراد در کلاس سطح بنددی که در خصوص معلومات دینی و قرآنی است شرکت کرده و کد دریافت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان همچنین اعلام کرد: شهرهایی که ۲۰ تا ۲۰۰ مداح دارند باید ۵ نفر را انتخاب کرده و ۲ نفر هم به عنوان عضو اللبدل النتخاب می شوند که سن شرکت در انتخابات ۳۰ تا ۶۵ سال و داشتن مدرک دیپلم است.

انتهای پیام / کد خبر31550

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار